19.01.2011

GENE GÖREMEDİK


Bugün dr.kontrolüm vardı.Cinsiyetini gene göremedik.Dr.a göre kız bebek ama yinede tam görmeden kesin cinsiyet söyleyemem diyor,hayırlısı..


Maşallah keyfi yerinde görünüyordu 240 gr.olmuş.Her nekadar benim mide bulantılarım devam edip sıksık istifra etsemde içimdeki minik benim rezervlerimden kendini doyuruyormuş.
Şuana kadar 2 kilo almışım umarım böylede devam eder.


İlk bebekte heyecan vardı.Nedense bu bebekte  fazla heyecan  yok,anneme göre Ece bütün zamanımızı aldığı için düşünmeye fırsat olmuyor-muş.Kimbilir :) belkide ilk göz ağrıları gerçekten  daha kıymetli oluyordur :)
Ece'de hatırlıyorumda daha gebe olduğumu öğrenir öğrenmez hazırlıklara başlamıştık.Gerçi hamdolsun Ece'den ufalan herşey yeni bebeğin olacak kıyafetten tutunda pusete kadar anlayacağınız maddi anlamda rahatız :)



Ece'yle geçen gün callio izlerken callio'nun kız kardeşini gösterip Ece'yede kardeş alalımmı dedim.Bir anda yüzüme bakıp AL-MA demezmi,ben şokta : )kıskanacakmı ne ...

15 yorum:

ayşegül dedi ki...

doğuma kadar daha çok var ecenin fikri değişir büyük ihtimalle :)
hadi hayırlısı olsun,kız olursa cidden masraf minimumda olur.

mine dedi ki...

bizimkide göstermedi ama erkek cıktı..herkes kız dedi..tam görmeden belli olmaz tabiki önemli olması saglıklı olması..hayırlısı inşallah..bu arada bizdede tabiki eski heyecan yok..tecrübeliyiz her konuda..ceylininkilerle idare edecek bizim oglumuzda..öyle böyle büyüyecekler işte..fıstıgı öperim..

İlknur dedi ki...

A hayırlı uğurlu olsun. Ben nasıl kaçırmışım. Neredeyse yolu yarılamışsın. Sağlıkla gelsin bebecik.

abide berkman dedi ki...

Böyle kendini sakladığına göre, Kız olucak kız :)

SERRA dedi ki...

Reyyan 16 haftalıktı, tam emin değilim ama kız olabilir demişti doktor, bakalım sizinki ne olacak?sağlıkla gelsin inşl...

Emine dedi ki...

İpekcim hayırlı olsun canım.Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.Çok sevindim.Yeni haberim oldu.Ece kuşuma kardeş geliyor demek, ne kadar güzel.
Çok öptüm sizi

inceterazi dedi ki...

canim benim gozunuz aydin, hayirlisiyla kucagniza da aldiginiz gunler gelir insallah. Ece ye kardes geliyor :))

iPeK dedi ki...

Aysegül'cüm buyuk ihtimalle kız olacak :)maddi anlamda inş.rahat olucaz :)sevgiler.

iPeK dedi ki...

Mine'cim kız olacağını düşünüyoruz...o yüzden Ece'nin tüm eskileri :) yeni bebeğin olacak,aslında ilk cocuklar dahamı sanslı nedir :)

iPeK dedi ki...

İlknur'cum çok teşekkür ederim hemşerim,inş dediğin gibi kısmetiyle gelir,sevgiler :)

iPeK dedi ki...

Abidecim kız olacak kız :) buyuk ihtimall kız :)

iPeK dedi ki...

Serra'cım,daha 12 haftalıkken dr.kız demişti son gittiğimizde belli değil dedi....sanırız kız :) sevgiler

iPeK dedi ki...

Emine'cim çok teşekkür ederim canım,darısı senin başına artık çocuklar kardeş istiyor :) sevgiler

iPeK dedi ki...

minişlerin anneciği,çok tyeşekkür ederim canım hayırlısıyla sanırım senin gibi bende 2 kız annesi olucam :)sevgiyle kal

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Hayırlı olsun. Valla ikinciler öyle oluyo herhalde. Dr. kontrolünde ultrasonda çok yüzünü göstermeyince dr'um bi daha ki sefer daha güzel bi kare yakalarız inşallah dedi. Ben" çok önemli değil" dedim. Oysa Gazihanda kötü olsada illa bi görüntü istiyordum

Teşekkürler gene beklerim...