6.01.2010

Havalar soğudu

İzmir’de Havalar soğudu haliyle eskisi gibi kızım ve ben dışarı (parka) pek çıkamıyoruz durum böyle oluncada ev ortamında kızımla oyunlar oynamak onu oyalamak bana düşüyor.


Gün boyu kızımla durmadan oyun oynuyoruz.En sevdiği oyun saklambaç.Ben saklanıyorum kızım beni buluyor ve cöööö..En sevdiği kelime ise şu sıralar cöööö...






Her şey iyi güzelde durmadan oynayınca haliyle yoruluyorum birazcık oturayım desem yanıma gelip bağrınıp duruyor(kalkayım)diye.

Ev işi yaparken bile ,yaptığım şeyleri oyun sanıp beni taklit etmeye başladı.Geçen gün çamaşır makinesinin içine girmeye çalışırken gördüm kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum,anladım ki onuda oyuncak sanıyor,içine çamaşır giriyorsa Ece niye girmesin diye düşünmüş olmalı.

Çoğu zaman vileda sopasını kapmış yanıma getiriyor.Hele elinden alabilirsen al avazı çıktığı kadar bağrınıp duruyor.Hele bir bez bulmasın,eğilip kendince dolapları silmeye başlıyor.Pek hamarat olacak benim kızım her halinden belli.

Ece'm Son günlerde dağılan oyuncaklarını işi bittimi oyuncak kutusuna tek tek taşımayada başladı.Daha 17 aylık ama hiçbir şeyi dağınık sevmiyor,kitaplarını üst üste diziyor bebeklerini,ayılarını,toplarını yan yana sıralıyor,tek beceremediği şeyse yemek olayı.


Ece’nin önüne tabak içinde ne koyarsam koyayım dakkasına tabak içindeki mamalar önüne boşaltılıp tabak fırlatılıp yere atılıyor .

Her ne kadar kızıma hayır desemde,Hiç beni umursamadan Biberonla halıları,koltukları besliyor.Tabi anneside arkasından siliyor.



Birde bu aralar yürütecine takmış durumda.ikide bir içine oturmak istiyor ya eski günleri yad ediyor ya yürütecinle evi gezmek hoşuna gidiyor .

Gerçi yürüteci içinde otururken muzurluk yapamadığı için bir bakımada benim için iyi oluyor.Yürütecine koymadığım zamanlarda yürüteci etrafında akrobasiler yapıyor aklı sıra üstüne kendi çıkmaya çalışıyor.


En sevindirici şeyse Son günlerde uyku düzenimizin düzelmesi,yinede Maşallah diim de :)


6 yorum:

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Soğuklardan dolayı bizde evdeyiz malesef.Arada yiğitin ısrarlarına dayanamayıp parka götürsemde hemen eve dönüyoruz:)
Uykunuzun düzene girmesine sevindim.inşallah böyle devam eder.

elif dedi ki...

merhaba canım, blogumda senin için bir adet "sunshine award" gün ışığı ödülü bekliyor:)sevgiler..

yastuf dedi ki...

havalar soguk olunca bu minikleri evde oyalak zor gercekten...Bol,bol ilgi oyun istiyorlar:)))


Uyku duzeninizin yoluna girmesine sevindim.

Sevgiler.

tub@ dedi ki...

çok tatlı maşallah:)

paşakızı mutfakta dedi ki...

İzmiri duyunca geldim.Ah İzmir ahh.Çocuklarımız malaesef evde ve çok sıkıyorlar.Kış geldi artık.Canm sevgiler..

iPeK dedi ki...

Filizcim İzmirde havalar soğuduğundan beri (ki sende izmirdesin)kızımla eve kapandık:) durmadan oyun oynuyoruz ev işi hak getire :)sevgiler
Hamarat arkadaşım Elifcim teşekkür ederim canım :)
Tuana berranın anneciği televizyonlarda izliyoruz amerikada çok soğukmuş,sanırım sizde eve kapandınız :)
Tubacım teşekkür ederim :)
Paşakızı mutfakta hakikaten eve kapandık ama olsun nasılsa bu günlerde geçecek,sevgiler :)

Teşekkürler gene beklerim...