28.10.2009


BABAMIZ DÖNDÜ


Evettt sonunda babamız döndü.
İzmir’den Hollanda’ya direkt uçuş olmadığı için İstanbul aktarmalı gidip döndüğünden birde babamızın uçağı rötar yaptığından, eşim epeyce yorgun eve vardı.




Hal böyle olunca da babası eve geldiğinde Ece uyuyordu baba ve kız birbirlerini göremediler .

Babası Ece doğduğundan beri ilk defa kızından bu kadar ayrı kaldığı için eve gelince Ecemizi yatağında uyurken bir müddet izledi çaktırmamaya çalışssada gözleri sulandı ...




Hoş geldin,açmısın,dinlen biraz, nasıl gitti, neler yaptın,memnun kaldınmı diye konusurken bir anda eşim tüm yorgunluğu ansızın gitmiş gibi sabahı bile beklemeden bavulunu açmaya başladı.



Zaten giderken çok az kıyafet koydurmasının nedenide hemen belli oldu,bavulunda elini nereye atsa Ece’ye birseyler çıktı.



O-bu-şu derken halının üstü doldu ki eşimi tanıdığım için seyahate Tembihli göndermiştim.
-ne bana-ne de Ece’ye bir şey alma demiştim çünkü Türkiye’de her şey var,yok yok…



Sanki ben öyle dememişim bana göre gerekli-gereksiz bir yığın şey alıp taşımış…
Eşimin bana verdiği yanıtsa hep aynı oldu
–Biliyorum sen tembih etmiştin ama ne yapayım dayanamadım…
-Biliyorum bazılarını fuzuli aldım,hatta Türkiye’de daha güzelleri bile var…



Bana öyle geliyorki seyehati boyunca eşimin aklında hep kızı varmış ben fazla aklına gelmemiş olmalıyımki :)diyeceksinizki neden böyle düşünüyorsun ?Alın işte ispatı:)



Görünen köy klavuz istemezmiş :)
YORUMSUZ= Bir taraf kızına aldıklarının bir kısmı ve bir taraf eşine aldıkları...





Tabi üsteki fotoraf işin şakası kızımı kıskanacak değilim :)
Önemli olan günler sonra eşimin sağ sağlim yanımıza gelmesi gerisi boş :)




Ayrıca,
Yalnız kaldığım günler boyunca ,beni yalnız bırakmayan blog dostlarım sevgiyle kalın :)

12 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

:)Senın adına cok sevındım..Allah uzuun ayrılıklar yasatmasın..

Resımlerını ben goremıyorum.. ama emınım..dunyanın en degerlı seylerıdır enıstemızın aldıkları.. cunku onları alırken..senı ve kızını dusunmus..bır cop dahı yerden alıp getırseydı de.. senın tarafında bunun kıymetı buyuk olurdu..

Sevgıler..
Senay..

Emine dedi ki...

Gözünüz aydın canım Allah ayırmasın.Babası ne güzel ciciler almış ayakkabı ,terlik ne güzel.Hatırlıyorumda küçükken babam uzaklardan birşeyler getirince inanılmaz mutlu olurdum.Ece şimdi küçük ama hatırası olacak en azından.öpüyorum sizi

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Canım,gözünüzaydın..Cicilerinizi güle güle kullanın.

HicraN dedi ki...

blog dünyasının hanım hanımcık annesi,gözün aydın.Babanızın sizlere aldığı hediyelerde pek güzeller anladığım kadarıyla anne kız crocs'lanmışssınız.sevgiler

inceterazi dedi ki...

Gozun aydin canim. bizde sik sik babamizdan ayri kaliyoruz. malum yurtdisi olunca, baska ulkelerdeki okullara gidiyorlar devamli, yada uluslararasi olimpiyatlar oluyor, projeler falan bizde baba yolu gozluyoruz devamli. kavusmanin mutlulugunu bilirim. gozun aydin canim. uzun zamandir netten uzaktayim takip edebildigim kadar taki etmeye calisiyorum.

Belkıs dedi ki...

Kız babası olmak bir ayrıcalıktır ama annesi :)

iPeK dedi ki...

Doğa'nın anneciği teşekkür ederiz..Gerçektende eşimin aldığı ne olursa olsun kıymetli benim için.Sonuçta o'an beni düşünerek almış ya..önemli olan bu :)mutlu kal .

iPeK dedi ki...

Emine'cim teşekkür ederiz babamız sağolsun ciciler getirmiş kızına..gerçi kızı şimdi anlamasada ilerde göstermek için babamızın getirdiklerini ben fotorafladım :) mutlu kal

iPeK dedi ki...

Filiz'cim teşekkür ederim...inş.iyi günlerde sağlıklı günlerde kullanırız..mutlu kal :)

iPeK dedi ki...

Hicran'cım ne güzel sözler onlar :) utandım valla :)teşekkür ederim :)ve dediğin gibi babamız bizi crocslamış :)mutlu kal :)

iPeK dedi ki...

Minislerin anneciği ayrılık zor hele birde ufak bir bebeğin varsa...Bende sizi merak etmiştim birden bire sizden ses kesilince !sanırım yeni eve taşınmışssınız güle güle oturun :)

iPeK dedi ki...

Belkıs,benim kızım baba işten gelince babasının peşinden biran olsun ayrılmıyor :)haliyle bu yoğun ilgiden de babamız pek memnun ve Kızına pek düşkün :)

Teşekkürler gene beklerim...