27.09.2009

PAZAR ALIŞVERİŞİM


Eşim çoğunlukla cumartesi günleri de çalıştığı için Çiğli’de kurulan sebze meyve pazarına sık sık gidemiyorum gittiğimdeyse Ece için organik olan sebzelerden epeyce alıp evde onları yıkayıp soyup poşetleyip buzluğa atıyorum.Dediğim gibi pazara sıksık gidemediğimden bu yolu uygun görüyorum yoksa bende her hafta Ece için taze taze pazardan sebze meyva almayı isterdim ama sonuçta buzlukta da besin değerleri bozulmadan durabiliyor.

Bu hafta eşim çalışmadığı için bende fırsat bu fırsat deyip sabah erkenden sebze meyve pazarına çıktım.Ece için tazecik tazecik kabaklar,havuçlar,elmalar,üzümler aldım ve eve dönüp bir güzel yıkayıp poşetleyip buzluğa attım,inanın üzerimden büyük bir yükte kalkmış oldu.





Ayrıca pazarda hayatta en sevdiğim kış meyvesi olan yazın bile özlediğim MANDALİNA’ları görünce yeşil meşil demeden saldırdım almadan edemedim eve gelince de, tabiri caizse torbaları bir tarafa fırlatıp soyup soyup yemeye başladım,özendirmek gibi olmasın ama nefislerdi .





Bu arada,Ece’de 3-4 gündür fazlasıyla burun akıntısı hakim. Anlayacağınız Ece salya sümük gidiyor daha bebek olduğundan sümkürmesini de bilmediğinden elimizde peçete peşinde koşturup duruyoruz .
Haliyle burnu aktığından ve ara ara tıkanık olduğundan hır hır nefes alıyor ve geceleri canım kızım doğru düzgün uyuyamıyor ve bu durum bizi üzse de kızımı muazzam rahatsız ediyor çünkü uykusunu tam alamıyor ve bütün gün kafasını bi o koltuktan ,bi diğerine koyup koyup duruyor.


Sonuç olarak daha kış gelmeden kızım salya-sümük gitmeye başladı artık kışın ne yapacağız düşünüp duruyorum.Anladım ki evde bile olsa ayağından çorap ve ayakkabısını çıkarttırmamak gerek, yoksa bebek oldukları için hemencecik üşütebiliyorlar sağlıcakla kalın…

7 yorum:

HicraN dedi ki...

Merhaba blog aleminde sayfanızı okumayı çok seviyorum.Bende bundan bikaç sene önce turist olarak Edirne'ye gitmiştim çok tarihi ve güzel bir şehir hoşçakalın.

yastuf dedi ki...

Gecmis olsun bizde de ayni durum soz konusu.
En kisa zamanda iyi olurlar insaallah.
Sevgiler.

iPeK dedi ki...

Merhaba TUANA BERRA' nin annecigi öncelikle şunu söylemeliyim ki,blog aleminde sayfasını severek okuduğum yegane kişilerden birisiniz.güzel kızınız ve kızım en kısa zamanda iyi olurlar inş.mutlu kalın

iPeK dedi ki...

Merhaba Hicran öncelikle çok yeni olan sayfamı beğendiğin için teşekkürler...Edirne dediğin gibi buram buram tarih kokan bir şehir.Koskoca Fatih sultan mehmed bile Edirne'de dünyaya gelmiş..Artık ne diim :) mutlu kal

inceterazi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
inceterazi dedi ki...

merhabalar, ecenin bu mevsim degisiminde hastalanmasi normal bir bebek oldugunu gosterir. kisin yada yazin hasta olmaz, merak etmeyin yani insallah. Mevsim gecislerinde hastaliklar oluyor. Burda bile oyle. endonezyada iki mevsim var biri kurak mevsim biri yagmur mevsimi sicakliklar pek degismese de cocuklar arasinda bir hastalik aliyor basini gidiyor, bu bahar hastaliginda size gecmis olsun diyorum. Allah tan acil sifalar diliyoruz.

iPeK dedi ki...

MİNİŞLERİN ANNECİĞİ öncelikle türkiye'den Endonezya'ya selamlar.
Evet dediğiniz gibi çocuklarda mevsim değişikliklerinde olurmuş böyle hafif gribal enfeksiyonlar.bugun dr.gittik ve evham yapmayın gayet doğal dedi,rahatladık..ece ve ben ilginize teşekkür ederiz mutlu kalın...

Teşekkürler gene beklerim...